تعمیر پنکه ارشیا

۱۸ ۰۴ ۱۴۰۳

تعمیر پنکه ارشیا |دستگاه پنکه یکی از لوازم خانگی است که ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات پنکه ارشیا داشته باشید. این مشکل ممکن است از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود آید. در بعضی مواقع استفاده از خدمات درست یک مجموعه، موجب می شود تا با هزینه مناسب تر پنکه شما به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و احتیاجی به خرید دستگاه جدید با هزینه بالا نباشد.

خدمات ویژه تعمیر پنکه ارشیا در فنی بلد

اولین قدم بعد از به مشکل خوردن دستگاه پیدا کردن یک مرکز تعمیر پنکه رومیزی و ایستاده مناسب است.مجموعه باید از تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری بالا استفاده نماید که هر سه ماه دوره های آموزشی جدید را سپری کرده باشند و دوم اینکه با توجه وجود قطعات، با کیفیت های متفاوت در بازار، استفاده از بهترین قطعه موجب می شود تا عمر دستگاه بالاتر رفته و کم تر نیاز به تعمیر پنکه ارشیا پیدا شود.

بهترین خصوصیاتی که مجموعه که خدمات سرویس پنکه ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

. پذیرش سریع درب منزل

. سرعت بالا در تعمیرات و تحویل فوری دستگاه ( ۲ تا ۵ روز کاری)

.استفاده از قطعات با کیفیت و اصل

. ضمانت ۱۰۰ روزه بابت تعمیرات

مجموعه فنی بلد یکی از مجموعاتی است که تمام خدمات بالا را ارائه می دهد و در هنگام پیش آمدن مشکل برای پنکه میتوانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های متخصص در تعمیر پنکه ایستاده و رومیزی به سرعت مشکل دستگاه شما را حل خواهند کرد. کافی است روی آیکون موبایل کنار سایت کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید.

مشکلات رایج در تعمیرات پنکه ارشیا

 

عیب یابی پنکه ای که با زدن کلید روشن نمی شود

این مسئله می‌تواند علل زیادی داشته باشد. بهتر است مثل همه آموزش‌های دیگر ابتدا از درست بودن پریز برق مورد استفاده خود مطمئن شوید. برای آزمایش کافی است که دوشاخه پنکه را در پریز دیگری زده و مجددا آن را آزمایش کنید یا با فازمتر از داشتن برق در پریز مطمئن شوید.

علت بعدی دوشاخه خود پنکه است. دوشاخه پنکه در بخش اتصال به دوشاخه یا در قسمت اتصال به بدنه پنکه ممکن است به مرور زمان و کبه دلیل شیدگی یا ضربه قطع شده باشد. باز کردن و مشاهده اتصال کابل‌های برق با سر دوشاخه و اتصال آن به مدار داخلی پنکه می‌تواند راهگشا باشد.

به غیر از این موارد ممکن است صفحه کلید پنکه دچار ایراد الکتریکی یا مکانیکی شده باشد. در زمانی که پنکه را از برق کشیده‌اید، کلیدها و نحوه اتصالشان را در مدار پنکه بررسی کنید.

اگر در زمان فشردن کلید پنکه فیوز قطع می‌شود، نشان‌دهنده اتصالی مهم در بخش مداری یا موتوری پنکه است. شاید با باز کردن پنکه و بررسی مدار بتوانید این اتصالی را بیابید و رفع کنید.

گاهی اوقات این مسئله به موتور پنکه بر می‌گردد، بنابراین اگر در ظاهر موتور و سیم‌های متصل شده ایرادی مشاهده کردید، احتمال سوختگی موتور زیاد است. به یاد داشته باشید که در این جور مواقع حتما باید برای تعمیرات اساسی پنکه ارشیا خود را به تعمیرکاران ماهر بسپارید، چون رفع این‌گونه اتصالات کار تعمیرکاران حرفه‌ای است و دستکاری زیاد توسط شما ممکن است برای شما خطرساز باشد.

تعمیر پنکه ارشیا که پروانه دمنده سرعت کمی دارد

معمولا با تغییر کلید میزان سرعت بر روی پنکه، سرعت گردش پروانه پنکه نیز تغییر کرده و کم یا زیاد می‌شود. ولی اگر این اتفاق رخ نداد، علت آن می‌تواند از ضعیف بودن برق منطقه شما باشد.

برای آزمایش این مسئله کافی است در ساعات مختلف و در چند روز این مسئله را آزمایش کنید. اگر دور پروانه پنکه در برخی ساعات درست بود، پس همین مسئله عامل اصلی اشکال در پنکه شما است، ولی اگر همچنان این مسئله ادامه‌دار شد احتمال دارد موتور پنکه شما نیم‌سوز شده باشد. معمولا در این حالت موتور قابل تعمیر بوده و با تعویض استاتور مشکل رفع و از سوختن کامل موتور جلوگیری خواهد شد.

– در هنگام استفاده در دورهای بالا پنکه دچار لرزش می‌شود.

سرویس پنکه ای که در دور های بالا دچار لرزش می شود

در حالت عادی این مسئله نباید اتفاق بیفتد. این موضوع می‌تواند از شکستگی در پروانه پنکه حادث شود که با تعویض پروانه آن قابل رفع است. اگر این مورد نبود احتمال خرابی بوش‌های پنکه محتمل‌تر است. خرابی بوش ‌ها به علت فرسودگی معمولا رخ می‌دهد که با تعویض آن این مسئله برطرف خواهد شد.

تعمیرات انواع پنکه در فنی بلد

گروه حرفه‌ای فنی بلد متشکل از تعمیرکاران حرفه‌ای و زبده و باتجربه بالا تمامی وسایل خانگی شما را به بهترین نحو تعمیر و در اسرع وقت به شما تحویل می‌دهد. این گروه با استفاده از قطعات یدکی مرغوب از همه برندهای موجود در ایران پشتیبانی کرده و کلیه پنکه‌های رومیزی، ایستاده، پایه بلند، سقفی و مه‌پاش را تعمیر می‌کند.

 

خدمات دیگر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

code